Det skal ses udenpå og mærkes indeni, når man er sit varemærke

Det varemærkede møde

Forretningsforbindelser skabes i mødet. At være visuelt klar som repræsentant for dit varemærke påvirker, hvordan din professionalisme og seriøsitet opfattes af den person, du møder. Det kan være helt afgørende.

Overalt og hele tiden

Stilfuld og tankevækkende profilering bruges af modtagere på enhver mulig måde og bliver nyttig i hverdagen, og samtidig sender det dit budskab: Dit varemærke.

Før, under og efter mødet

Gennem profilering skaber du interesse. Varemærkets synlige tilstedeværelse under mødet er vigtig, men endnu vigtigere er det at opretholde den relation, som mødet skabte, ved at arbejde med eksempelvis relationsgaver. Vi bruger normalt den simple "Attention. Position. Relation", når vi kort vil tale om de værdier, som profilering skaber.

Hvis øjet og øret får forskellige signaler, så tror man på øjet

Byg derfor ikke hele din præsentation på tale

Så mange muligheder. Så mange lejligheder.

Hvis du lægger sammen, hvor mange møder, der gennemsnitlig afholdes, og hvor mange relationer, din virksomhed har - både internt og eksternt, vil du blive overrasket. Vi mener, at profilering er noget af det mest effektive, du kan bruge, når du skal opbygge relationer.

Se filmen og bliv inspireret!
Ønskeliste
Kontakt forhandler
Udfyld formularen og vi vil kontakte dig